Magtheridon`s Lair
2 posters
Strona 1 z 1
Magtheridon`s Lair
Taktyka by Czunek po lekkiej modyfikacji
Ataki i zdolności:
Hellfire Channelers, około 240k HP
- Shadow Volley castowany jest 1 sekundę i zadaje w promieniu 30y obrażenia po 1800 dmg, jest przerywalny
- Dark Mending, cast który leczy adda jest castowany 2 sek i leczy go 60-80k - MUSI BEZWZGLĘDNIE PRZERYWANY
- addy są podane na: Mind-numbing Poison i Curse of Tongues (wydłuża castowanie) przede wszystkim pracuje tu Rogues / Warlocks aby przerwać/ wydłużyć cast. DPS wybija jak najszybciej addy
- Po zabiciu adda, każdy następny dostaje bufa i zwiększa się jego damage o 20% oraz szybkość castu o 30%, jest to buff stackowalny tzn. że ostatni add jest mocno zbostowany
- addy summonują do dwóch Abyssal infernals, które są fearowane/banishowane i po1 min się despawnują
Burning Abyssals
- zadają 2500-3500 dmg w promieniu 10y dmg
- castują Fire Blasta który zadaje około 3300 dmg w promieniu 20y
- można go banishować, fearować, stunować, zamykać w pułapkę, zwalniać frost nową
Magtheridon, ma około 4,5 mln HP
- uderza po 6-7k z melee dobrze ubranego MT
- rzuca knockback, który odrzuca wszystkich graczy przez 7sek co 1sek. Pierwszy knockback jest po pierwszych 40sek walki, kolejne są co 50-60sek. Knockback przerywa również casty.
- castuje Blast nova, która zadaje przez 10 sekund co 2sek po 2500dmg czyli łącznie 5x2500=12500dmg w każdego gracza w jaskini. Pierwsza Blast Nova uruchamia się po 1 min walki, cooldown jest 1 min. Należy ten czar niwelować kostkami
- Cleave uderza MT za 8k+ i wszystkie osoby stojące od frontu bossa
Manticron Cubes - kostki
- W jaskini jest 5 kostek, które muszą być kliknięte mniej wiecej w tym samym czasie (jeden raz) przy castowaniu przez bossa czaru Blast Nova, wówczas ten czar zostaje przerwany i Magmeridon dostaje cooldown na 1 min. Osoba, która uruchamia kostkę dostaje 800dmg co sek i musi być leczona. Kiedy 5 kostek jest aktywnych Magmeridon dostaje o 200% więcej obrażeń.
Pamiętajcie, ze nie jest ważne klikniecie w kostki dokładnie w tym samym czasie przez wszystkich - ważne jest aby w trakcie castowania BLAST NOVY, 5 kostek zostało kliknietych JEDEN RAZ...klikacze czakają bez ruchu aż castowanie BLAST NOVY zostanie przerwane.
Wskazówki:
- bądź zawsze w okolicach kostki przed Blast Nova
- kostki klika się z dowolnego kąta, nie trzeba stać na przeciw.
- na 15 sek przed rozpoczęciem castowania BLAST NOVY przez bosa, każdy klikacz i jego healer musi ustawić się blisko swojej kostki, najlepiej pod ścianą, zęby zniwelować efekt koncbacka i byc blisko po jego zakończeniu
- Locki banishuja i fearuje infernale - pamietajac, ze żyją one przez 1 minute, wiec zarówno fear jak i banish trzeba co najmniej raz odnowić. Każdy lock powinien mieć ustawiony focus na fearowanych czy banishowanych infernalach, zęby nie zapomnieć o odnowieniu cc.
JAK KTOS NIE WIE CO TO JEST FOCUS - google
- Mghteridon po 20 min wchodzi w enrage
Taktyka:
I faza
Należy rozstawić się dookoła addów Hellfire Channelers (warlocków) i przygotować się do walki, boss i addy nie atakują jako pierwsze. Każdy channeler musi być tankowany, dlatego też zaleca się walkę na 5 tanków. Jeżeli jest tylko 4ch tanków to:
- dobrze ubrany MT może wziąć na siebie dwa pierwsze zabijane addy
Addy należy tak rozstawić w jaskini aby rzucany przez nie Shadow Volley nie stackował się (zasięg 30y). Należy również pamiętać, że po zabiciu adda kolejne dostają dodatkowego buffa, który wzmacnia zadawane przez nie obrażenia o 20% i szybkość castowania o 30%.
Pierwszego adda i ewentualnie drugiego adda powinien tankować główny MT, który potem szykuje się na walkę z bossem. Ostatniego adda powinien tankować b.dobrze ubrany tank, ponieważ po zabiciu 4ch poprzednich add zostaje bardzo mocno wzmocniony. Warlockowie muszą non-stop trzymać na addach CoT Curse of Tongue, który wydłuża czas castowania czaru, Rogue musi również używać Mind-numbing Poison. Osoby, które tankują channelersów powinny starać się im przerywać czar Shadow Volley. Kiedy addom schodzi życie poniżej 50% próbują się one leczyć Dark Mending, ten cast też powinien być przerywany.
Dodatkowo podczas I fazy każdy channelers może przywołać 2 infernale (naraz), które należy banishować lub fearować. Infernale po 1 min despawnują się.
I faza trwa 2 minuty i w tym czasie trzeba wybić co najmniej 3 addy i najlepiej 4-go prawie powalić. Po 2-ch minutach Magtheridon zostaje uwolniony z Banisha i jest od razu tankowany przez MT.
II faza
Oczywiście MT odprowadza bossa pod ścianę (staje blisko plecami do niej) - tam gdzie nie ma ani dpsu ani helaerow zęby nikt przypadkowo nie zginał od clave, a reszta rajdu wybija pozostałe 1-2 addy. W II fazie cała zabawa polega na kontrolowaniu kostek;, przy których wcześniej stały addy. Magtheridon co 1 min rzuca czar Blast Nova, który przerywa się używając jednocześnie 5 kostek (klikając je). Każdą kostkę musi kontrolować 1 gracz. Jeżeli ktoś spóźni się uruchomieniem kostki, rzucony czar Blast Nova może spustoszyć rajd. Użycie kostki za wcześnie również nie przyniesie oczekiwanego rezultatu. Należy to zrobić w momencie castowaniu czaru przez bossa.
Poza tym boss rzuca również knockback, czar który odrzuca każdego od bossa oraz przerywa casty.
Faza II kończy się kiedy boss będzie miał 30% HP. Przy 32% HP bossa należy zatrzymać cały DPS i poczekać na reset czaru Blast Nova ; klikając kostki w odpowiednim momencie. Przed przejściem do kolejnej fazy rajd musi mieć 100% HP, należy zrobić regen many etc.
III faza
Rozpoczyna się kiedy boss będzie miał 30% HP. W tym momencie Magtheridon uderza w skały i z sufitu zaczynają sypać się kamienie zadają obrażenia (około 6k) całemu rajdowi i stunując każdego. Przed tym momentem MT musi użyć max dopałek typu Last Stand, Shield Walla etc ponieważ przez krótką chwilę będzie w stunie i nie będzie leczony obrywając od bossa mocne bomby.
Ważne jest aby nikt nie stał koło wejścia do jaskini (powyżej 8y), ponieważ spadają tam duże kamienie, które zadają nawet 112k damage i zabijają każdego kto tam stoi. Dodatkowo randomowo spadają na rajd małe kamienie zadające dodatkowe obrażenia.
DPS odpala w tej fazie dopałki, trinkety aby jak najszybcie zabić bossa. Należy cały czas pamiętać o naprzemiennym używaniu kostek przed Blast Novą
Ataki i zdolności:
Hellfire Channelers, około 240k HP
- Shadow Volley castowany jest 1 sekundę i zadaje w promieniu 30y obrażenia po 1800 dmg, jest przerywalny
- Dark Mending, cast który leczy adda jest castowany 2 sek i leczy go 60-80k - MUSI BEZWZGLĘDNIE PRZERYWANY
- addy są podane na: Mind-numbing Poison i Curse of Tongues (wydłuża castowanie) przede wszystkim pracuje tu Rogues / Warlocks aby przerwać/ wydłużyć cast. DPS wybija jak najszybciej addy
- Po zabiciu adda, każdy następny dostaje bufa i zwiększa się jego damage o 20% oraz szybkość castu o 30%, jest to buff stackowalny tzn. że ostatni add jest mocno zbostowany
- addy summonują do dwóch Abyssal infernals, które są fearowane/banishowane i po1 min się despawnują
Burning Abyssals
- zadają 2500-3500 dmg w promieniu 10y dmg
- castują Fire Blasta który zadaje około 3300 dmg w promieniu 20y
- można go banishować, fearować, stunować, zamykać w pułapkę, zwalniać frost nową
Magtheridon, ma około 4,5 mln HP
- uderza po 6-7k z melee dobrze ubranego MT
- rzuca knockback, który odrzuca wszystkich graczy przez 7sek co 1sek. Pierwszy knockback jest po pierwszych 40sek walki, kolejne są co 50-60sek. Knockback przerywa również casty.
- castuje Blast nova, która zadaje przez 10 sekund co 2sek po 2500dmg czyli łącznie 5x2500=12500dmg w każdego gracza w jaskini. Pierwsza Blast Nova uruchamia się po 1 min walki, cooldown jest 1 min. Należy ten czar niwelować kostkami
- Cleave uderza MT za 8k+ i wszystkie osoby stojące od frontu bossa
Manticron Cubes - kostki
- W jaskini jest 5 kostek, które muszą być kliknięte mniej wiecej w tym samym czasie (jeden raz) przy castowaniu przez bossa czaru Blast Nova, wówczas ten czar zostaje przerwany i Magmeridon dostaje cooldown na 1 min. Osoba, która uruchamia kostkę dostaje 800dmg co sek i musi być leczona. Kiedy 5 kostek jest aktywnych Magmeridon dostaje o 200% więcej obrażeń.
Pamiętajcie, ze nie jest ważne klikniecie w kostki dokładnie w tym samym czasie przez wszystkich - ważne jest aby w trakcie castowania BLAST NOVY, 5 kostek zostało kliknietych JEDEN RAZ...klikacze czakają bez ruchu aż castowanie BLAST NOVY zostanie przerwane.
Wskazówki:
- bądź zawsze w okolicach kostki przed Blast Nova
- kostki klika się z dowolnego kąta, nie trzeba stać na przeciw.
- na 15 sek przed rozpoczęciem castowania BLAST NOVY przez bosa, każdy klikacz i jego healer musi ustawić się blisko swojej kostki, najlepiej pod ścianą, zęby zniwelować efekt koncbacka i byc blisko po jego zakończeniu
- Locki banishuja i fearuje infernale - pamietajac, ze żyją one przez 1 minute, wiec zarówno fear jak i banish trzeba co najmniej raz odnowić. Każdy lock powinien mieć ustawiony focus na fearowanych czy banishowanych infernalach, zęby nie zapomnieć o odnowieniu cc.
JAK KTOS NIE WIE CO TO JEST FOCUS - google
- Mghteridon po 20 min wchodzi w enrage
Taktyka:
I faza
Należy rozstawić się dookoła addów Hellfire Channelers (warlocków) i przygotować się do walki, boss i addy nie atakują jako pierwsze. Każdy channeler musi być tankowany, dlatego też zaleca się walkę na 5 tanków. Jeżeli jest tylko 4ch tanków to:
- dobrze ubrany MT może wziąć na siebie dwa pierwsze zabijane addy
Addy należy tak rozstawić w jaskini aby rzucany przez nie Shadow Volley nie stackował się (zasięg 30y). Należy również pamiętać, że po zabiciu adda kolejne dostają dodatkowego buffa, który wzmacnia zadawane przez nie obrażenia o 20% i szybkość castowania o 30%.
Pierwszego adda i ewentualnie drugiego adda powinien tankować główny MT, który potem szykuje się na walkę z bossem. Ostatniego adda powinien tankować b.dobrze ubrany tank, ponieważ po zabiciu 4ch poprzednich add zostaje bardzo mocno wzmocniony. Warlockowie muszą non-stop trzymać na addach CoT Curse of Tongue, który wydłuża czas castowania czaru, Rogue musi również używać Mind-numbing Poison. Osoby, które tankują channelersów powinny starać się im przerywać czar Shadow Volley. Kiedy addom schodzi życie poniżej 50% próbują się one leczyć Dark Mending, ten cast też powinien być przerywany.
Dodatkowo podczas I fazy każdy channelers może przywołać 2 infernale (naraz), które należy banishować lub fearować. Infernale po 1 min despawnują się.
I faza trwa 2 minuty i w tym czasie trzeba wybić co najmniej 3 addy i najlepiej 4-go prawie powalić. Po 2-ch minutach Magtheridon zostaje uwolniony z Banisha i jest od razu tankowany przez MT.
II faza
Oczywiście MT odprowadza bossa pod ścianę (staje blisko plecami do niej) - tam gdzie nie ma ani dpsu ani helaerow zęby nikt przypadkowo nie zginał od clave, a reszta rajdu wybija pozostałe 1-2 addy. W II fazie cała zabawa polega na kontrolowaniu kostek;, przy których wcześniej stały addy. Magtheridon co 1 min rzuca czar Blast Nova, który przerywa się używając jednocześnie 5 kostek (klikając je). Każdą kostkę musi kontrolować 1 gracz. Jeżeli ktoś spóźni się uruchomieniem kostki, rzucony czar Blast Nova może spustoszyć rajd. Użycie kostki za wcześnie również nie przyniesie oczekiwanego rezultatu. Należy to zrobić w momencie castowaniu czaru przez bossa.
Poza tym boss rzuca również knockback, czar który odrzuca każdego od bossa oraz przerywa casty.
Faza II kończy się kiedy boss będzie miał 30% HP. Przy 32% HP bossa należy zatrzymać cały DPS i poczekać na reset czaru Blast Nova ; klikając kostki w odpowiednim momencie. Przed przejściem do kolejnej fazy rajd musi mieć 100% HP, należy zrobić regen many etc.
III faza
Rozpoczyna się kiedy boss będzie miał 30% HP. W tym momencie Magtheridon uderza w skały i z sufitu zaczynają sypać się kamienie zadają obrażenia (około 6k) całemu rajdowi i stunując każdego. Przed tym momentem MT musi użyć max dopałek typu Last Stand, Shield Walla etc ponieważ przez krótką chwilę będzie w stunie i nie będzie leczony obrywając od bossa mocne bomby.
Ważne jest aby nikt nie stał koło wejścia do jaskini (powyżej 8y), ponieważ spadają tam duże kamienie, które zadają nawet 112k damage i zabijają każdego kto tam stoi. Dodatkowo randomowo spadają na rajd małe kamienie zadające dodatkowe obrażenia.
DPS odpala w tej fazie dopałki, trinkety aby jak najszybcie zabić bossa. Należy cały czas pamiętać o naprzemiennym używaniu kostek przed Blast Novą
Re: Magtheridon`s Lair
Chciałbym dodać coś do kostek, ostatnio były wyznaczone do nich osoby supportujące klikaczy (sam nią byłem i trochę dziwnie czułem się w tej roli). Chodzi o to by zawsze mieć na oku klikacza i gdy widzimy że zostaje odpychany do tyłu Knockbackiem (bo nie stoi pod ścianą) lub gdy nie ma go pod kostką (klikacze chyba powinni ustawić sie wcześniej a nie na ostatnią chwilę). To naprawde dziwne uczucie kiedy czekam aż kliknie i czy kliknie i czy zrobi to w odpowiednim czasie, bo od tego zależy los całego raidu (na szczęście ja supportowałem Aliste, ale co czuła osoba supportująca Gerenta? ). Dlatego zmierzając do sedna, trzeba dodać iż ten kto kliknie kostkę dostaje debuffa i nie może kliknąć 2 raz, więc klikanie przed castem Novy może doprowadzić do wipe (tak to rozumiem z mumbla, ale jak jest w praktyce?) I co jeśli kostka w czasie castu Novy zostanie kliknięta przez 2 osoby? Pewnie zaakceptuje tą pierwszą, więc czy klikanie przez 2 osoby nie zaszkodzi a czy pomoże? Osoba wyznaczona do liczenia powinna mówić 10 sek przed nowa, że jest 10 sek, klikacze ustawiają się i targetują Magde żeby widzieć ze castuje. Mimo to moim zdaniem itak osoba licząca powinna na mumble krzyknąć o tym że trzeba klikać, na mumble jest opóźnienie, więc NIE należy się tym sugerować, a prawdę mówiąc klikacze doskonale powinni wiedzieć co robić. Jednak klikanie to jedyna trudność na tym bossie i musi być robione perfekcyjnie. Tak ja to widzę, na madzi bylem tylko ten 1 raz i była ona do ubicia ale klikanie nie wyszło i tak to wychodzi
PS. proponuje wprowadzić taką "modę" na pisanie postów pod taktykami, skoro ma być podwyższona poprzeczka w gildii. Ktoś kto pisał taktykę widzi to inaczej niż osoba ktora była na bosie 1 raz. Już wcześniej ktos mówił że trzeba je zmnienić bo nie są 100% zgodne z tym co robimy. Może to jakoś pomoże w zminach, a mozna powiedzieć ze zaczęliście to na taktyce kaela.
PS. proponuje wprowadzić taką "modę" na pisanie postów pod taktykami, skoro ma być podwyższona poprzeczka w gildii. Ktoś kto pisał taktykę widzi to inaczej niż osoba ktora była na bosie 1 raz. Już wcześniej ktos mówił że trzeba je zmnienić bo nie są 100% zgodne z tym co robimy. Może to jakoś pomoże w zminach, a mozna powiedzieć ze zaczęliście to na taktyce kaela.
Nasu- Liczba postów : 26
Join date : 09/04/2010
Re: Magtheridon`s Lair
Dawno nie bylismy na magdzie - ale wyznaczenie pomocnikow klikaczy ma na celu jedno - pomocnik klika tylk owtedy, gdy glowny klikacz nie zdazy lub zginie od kamieni. Gdy obaj stana blisko kostki a akurat na nia zaczna leciec kamienie - zgina obaj.
Edit: @down
jedna osoba ubezpieczajaca dwie kostki to za malo - ostatnio sprawdzalem :
- ktos krzyczy: 4 kastka zginalem - okolo sekundy, dwoch na reakcje osoby ubezpieczajacej - czyli rusza w strone kostki dopiero w momencie kiedy raid juz obrywa z blast novy
- dobiegniecie do jednej z kostek stojac pomiedzy nimi to kolejne 3 sekundy - 3/4 raidu lub nawet caly juz nie zyje.
Wniosek ?
do kazdej kostki w 3 fazie musi byc wyznaczonych po dwie osoby - klikacz glowny i stojacy kilka jardow za nim klikacz pomocniczy
Edit: @down
jedna osoba ubezpieczajaca dwie kostki to za malo - ostatnio sprawdzalem :
- ktos krzyczy: 4 kastka zginalem - okolo sekundy, dwoch na reakcje osoby ubezpieczajacej - czyli rusza w strone kostki dopiero w momencie kiedy raid juz obrywa z blast novy
- dobiegniecie do jednej z kostek stojac pomiedzy nimi to kolejne 3 sekundy - 3/4 raidu lub nawet caly juz nie zyje.
Wniosek ?
do kazdej kostki w 3 fazie musi byc wyznaczonych po dwie osoby - klikacz glowny i stojacy kilka jardow za nim klikacz pomocniczy
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Pią Kwi 30 2010, 11:13, w całości zmieniany 2 razy
Re: Magtheridon`s Lair
Dokładnie tak ma byc.
Na 2 kostki ewentualnie jest wyznaczony 1 gracz awaryjny i staje w połowie drogi miedzy nimi. W sytuacji gdy ginie ktoś z "klikaczy" to "ubezpieczacz" biegnie do odpowiedniej kostki.
Ten co padł informuje o tym fakcie i tyle (drze się podając nick i numer kostki).
Co do zgrania w czasie "klikania" nie róbmy z tego tragedii, nie dość ze rajd lider podaje orientacyjny czas do castowania, to przed nosem mamy pasek castowania magdy i ostrzeżenie z addona. Dodatkowo jeszcze ktoś pisze "klik" na RW ( ostatnio byłem to ja).
Po ukazaniu się napisu na ekranie o castowaniu czaru Blast Nova ( ostrzeżenie z addona) klikamy na kostkę i tyle.
Co do odrzucenia, to stojąc tyłem do ściany za kostką nawet po odrzuceniu jest na tyle czasu, że powinno się zdążyć wrócić pod kostkę.
Jedyny problem się robi wtedy jeśli ktoś przed czasem uruchomi kostkę i już we właściwym czasie nie może (debuff), lub nie dość że zginie "klikacz' to i pada jego ubezpieczający. W takiej sytuacji może braknąć czasu dla następnej osoby by uruchomiła kostkę co w konsekwencji może doprowadzić do wipa.
Na 2 kostki ewentualnie jest wyznaczony 1 gracz awaryjny i staje w połowie drogi miedzy nimi. W sytuacji gdy ginie ktoś z "klikaczy" to "ubezpieczacz" biegnie do odpowiedniej kostki.
Ten co padł informuje o tym fakcie i tyle (drze się podając nick i numer kostki).
Co do zgrania w czasie "klikania" nie róbmy z tego tragedii, nie dość ze rajd lider podaje orientacyjny czas do castowania, to przed nosem mamy pasek castowania magdy i ostrzeżenie z addona. Dodatkowo jeszcze ktoś pisze "klik" na RW ( ostatnio byłem to ja).
Po ukazaniu się napisu na ekranie o castowaniu czaru Blast Nova ( ostrzeżenie z addona) klikamy na kostkę i tyle.
Co do odrzucenia, to stojąc tyłem do ściany za kostką nawet po odrzuceniu jest na tyle czasu, że powinno się zdążyć wrócić pod kostkę.
Jedyny problem się robi wtedy jeśli ktoś przed czasem uruchomi kostkę i już we właściwym czasie nie może (debuff), lub nie dość że zginie "klikacz' to i pada jego ubezpieczający. W takiej sytuacji może braknąć czasu dla następnej osoby by uruchomiła kostkę co w konsekwencji może doprowadzić do wipa.
Go??- Gość
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach